Dom wypełniony światłem

Dom wypełniony światłem, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, home decor, styl klasyczny classy style, styl Hamptons, open space, otwarta przestrzeń, otwarty plan,

Jestem zwolenniczką stwierdzenia, że naturalnego światła nigdy nie za wiele. Spójrzcie na ten wspaniały dom w Bend w stanie Oregon. Jedną z jego największych zalet jest ogromne okno w salonie z widokiem na rzekę Deschutes.

Część dzienna ma otwarty plan, dzięki czemu jadalnia i kuchnia również są skąpane w słońcu. Białe ściany oraz jasny i pogodny wystrój dodatkowo rozświetlają wnętrze. Złote elementy pojawiające się w całym domu dodają aranżacji klasy. Naturalne materiały, rośliny oraz przyjemna dla oka paleta barw sprawiają, że przestrzeń jest niezwykle przytulna.

Dom wypełniony światłem, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, home decor, styl klasyczny classy style, styl Hamptons, open space, otwarta przestrzeń, otwarty plan, salon, pokój dzienny, living room, duże okna, big windows, narożnik, kanapa, sofa, dywan, drewniany stolik kawowy,

Dom wypełniony światłem, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, home decor, styl klasyczny classy style, styl Hamptons, open space, otwarta przestrzeń, otwarty plan, salon, pokój dzienny, living room, duże okna, big windows, narożnik, kanapa, sofa, dywan, drewniany stolik kawowy,komoda, fotel

Dom wypełniony światłem, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, home decor, styl klasyczny classy style, styl Hamptons, open space, otwarta przestrzeń, otwarty plan, salon, pokój dzienny, living room, duże okna, big windows, narożnik, kanapa, sofa, dywan, drewniany stolik kawowy, schody, galeria, plakaty, posters,

Dom wypełniony światłem, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, home decor, styl klasyczny classy style, styl Hamptons, open space, otwarta przestrzeń, otwarty plan, salon, pokój dzienny, living room, duże okna, big windows, narożnik, kanapa, sofa, dywan, drewniany stolik kawowy,

Dom wypełniony światłem, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, home decor, styl klasyczny classy style, styl Hamptons, open space, otwarta przestrzeń, otwarty plan, salon, pokój dzienny, living room, duże okna, big windows, narożnik, kanapa, sofa, dywan, drewniany stolik kawowy, kominek, piecyk, koza,

Dom wypełniony światłem, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, home decor, styl klasyczny classy style, styl Hamptons, open space, otwarta przestrzeń, otwarty plan, jadalnia, stół, krzesła, okrągły stół,

Dom wypełniony światłem, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, home decor, styl klasyczny classy style, styl Hamptons, open space, otwarta przestrzeń, otwarty plan, salon, living room, pokój dzienny, duże okna, big windows

Dom wypełniony światłem, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, home decor, styl klasyczny classy style, styl Hamptons, open space, otwarta przestrzeń, otwarty plan, kuchnia, kitchen, otwarta kuchnia, meble kuchenne, wyspa kuchenna

Dom wypełniony światłem, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, home decor, styl klasyczny classy style, styl Hamptons, open space, otwarta przestrzeń, otwarty plan, kuchnia, kitchen, otwarta kuchnia, meble kuchenne, wyspa kuchenna

Dom wypełniony światłem, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, home decor, styl klasyczny classy style, styl Hamptons, open space, otwarta przestrzeń, otwarty plan, kuchnia, kitchen, otwarta kuchnia, meble kuchenne, wyspa kuchenna

Dom wypełniony światłem, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, home decor, styl klasyczny classy style, styl Hamptons, open space, otwarta przestrzeń, otwarty plan, sypialnia, bedroom, łóżko, bed, szafka nocna, dekoracja nad łóżkiem, dekoracja boho,

Dom wypełniony światłem, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, home decor, styl klasyczny classy style, styl Hamptons, open space, otwarta przestrzeń, otwarty plan, sypialnia, łóżko

Dom wypełniony światłem, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, home decor, styl klasyczny classy style, styl Hamptons, open space, otwarta przestrzeń, otwarty plan, sypialnia, bedroom, łóżko, szafka nocna, bed,

Dom wypełniony światłem, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, home decor, styl klasyczny classy style, styl Hamptons, open space, otwarta przestrzeń, otwarty plan, szafka wisząca, zabudowa pod oknem, meble

Dom wypełniony światłem, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, home decor, styl klasyczny classy style, styl Hamptons, open space, otwarta przestrzeń, otwarty plan, przedpokój, holl, drewniana ławka, kosz z trawy morskiej
Zdjęcia: www.apartmenttherapy.com oraz Instagram: @girlandgrey

73 komentarze:

  1. pięknie wygląda takie okno. W polce pewnie mało jest takich domów - ze względu na duże koszty ogrzewania zimą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię duże i jasne wnętrza. Duża ilość światła w domu doskonale wpływa na moje samopoczucie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ciekawych i przemyślanych rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylowe i oryginalnie urządzone mieszkanie. Mogłabym w takim zamieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne miszkanko. Zazdroszczę tej ilości naturalnego światła w domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo spodobały mi się te lewitujące nad ziemią szafki. Bardzo minimalistyczne i łatwe w utrzymaniu czystości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się najbardziej podobają te rolety. Nigdzie takich nie widziałam! Gdzie mogę je znaleźć? Dodają uroku wnętrzom.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja szukam nowego miejsca dla siebie i chcę znaleźć mieszkanie z baardzo wysokim sufitem, aby stworzyć sypialnię na górze. To moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie wnętrza! Mam w planach zakup mieszkania w tym roku i na pewno urządzę je w takim stylu. Jest przytulnie, jasno i naturalnie. Zdecydowanie mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ piękny, solidny wypoczynek! Marzy mi sie taki ogromny salon, w którym moglibyśmy sobie właśnie na takie cudo pozwolić :D ale póki co muszę się mieścić na małej sofce :D cóż :D dom przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny salon. W 100% w moim stylu :) Mam nadzieję, że gdy w końcu będę mieć swoje mieszkanie uda mi się urządzic je w takim stylu. Przytulnie, nowocześnie i jasno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dom prezentuje się wspaniale! Wszystkie elementy idealnie do siebie pasują. Moją uwagę przykuła kuchnia. Jest całkiem inna od pozostałych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aranżacja tego domu bardzo mi się podoba. Wszystko idealnie ze sobą współgra

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się bardzo podobają takie wnętrza z ogromnymi oknami, o ile nie ma się wścibskich sąsiadów.

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie piękne wnetrza! Te wielkie okna i ten skórzany super wypoczynek! No coś pieknego :) a jak z prywatnoscią przy takich oknach?

    OdpowiedzUsuń
  16. Duże okna, dzięki którym wpada dużo światła, jasne i przestronne wnętrza to zdecydowanie nasz ulubiony styl w każdym mieszkaniu czy domu :) Przepiękne jest to wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo inspirujący wpis. Ciekawie urządzone mieszkanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię naturalne światło w mieszkaniu, ta ogromna ściana z okien robi bardzo dobrą robotę.

    OdpowiedzUsuń
  19. naturalne światło jest lepsze niż sztuczne, ale bez przesady ;) dla mnie żaluzje w oknach to must-have i bez nich się nie obejdzie, szczególnie w pokojach od strony południowej

    OdpowiedzUsuń
  20. choruję na takie piekne, wielkie przejrzyste okna :) super wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze marzyłam o takim domy i zazdroszczę wszystkim, którzy mogą mieszkać w takim luksusie

    OdpowiedzUsuń
  22. Okna w domu są ogromnie ważne, to one decydują o ilości światła w mieszkaniu. Bardzo podobają mi się bardzo duże okna. Ja korzystałem z okien wołomin i jestem bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny dom wypełniony światłem :) Duże, ładne okna, które dają poczucie jasności i optycznie powiększają wnętrze - idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna aranżacja. Wszystko świetnie ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne, jasne wnętrze. Zdecydowanie trafiło w mój gust. Uwielbiam białe ściany, zawsze świetnie wyglądają w połączeniu z drewnem i zielonymi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne wnętrza! Właśnie buduję dom modułowy i chcę, aby w domu było jak najwięcej naturalnego światła. Mam też dużo roślin i chcę stworzyć dla nich dobre warunkki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne wnętrze! Bardzo duże i jasne przestrzenie, pełne światła, z ogromnymi oknami to zdecydowanie mój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne wnętrza :) lubię takie jasne, przejrzyste rozwiązania :) duże pomieszczenia zresztą dają nam mnóstwo możliwości :) ale i w małych można bardzo ciekawie pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne, śliczne wnętrze! Ogromne okna dające mnóstwo światła we wnętrzu to coś, co uwielbiamy :) Bardzo nam się podoba cała aranżacja!

    OdpowiedzUsuń
  30. takie pomieszczenia mnie inspirują! Światło, piękne spójne kolory! to jest to co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Inspirujące zdjęcia, robią naprawdę duże wrażenie
    gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawsze marzyłam właśnie o wielkich oknach :) Niedługo rozpoczynam budowę i mam nadzieję, że uda mi się spełnić to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. To ogromne okno w salonie robi wrażenie! Daje wspaniałe poczucie bliskości natury, które dodatkowo wzmagają dekoracje roślinne, elementy drewniane, naturalne materiały. To zdecydowanie mój styl. Bardzo przytulny dom. Mogłabym tu mieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. W takim mieszkaniu mogłabym zamieszkać odrazu

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe wnętrze, które zachęca do zamieszkania

    OdpowiedzUsuń
  36. Oświetlenie w mieszkaniu ma ogromne znaczenie. Okna, odpowiednie oświetlenie sztuczne jak rownież roztawienie mebli. Wiele osób zupełnie nie zwraca uwagi na tematykę oświetlenia, a to własnie w dużej mierze generuje komfort życia w domu. Nie polecam w przestrzeni dziennej jedynie jednej sufitowej lampy, dobrze jest zainwestować w kilka lamp, tak aby móc dopasować sobie moc oświetlenia do natroju, w jakim akurat jesteśmy.

    Ciekawe oświetlenie, pasujące do tego nowoczesnego stylu znajdziecie tutaj:
    elampy.pl/wiszace/7138-lampa-wiszaca-tori-black-k-3405.html

    W sklepie w dobrej cenie mozna znaleźć oświetlenie od wielu markowych producentów.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękny dom! Posiadając dom, czy mieszkanie nie można zapomnieć o ubezpieczeniu. Warto ubezpieczyć dom nie tylko od zalania, czy wichury, ale również od przepięć, czy nieszczęśliwych wypadków.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dom wygląda przepięknie! Wszystko dokładnie dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak piękny dom zasługuje na równie piękny taras. Ja mam taras z desek kompozytowych i jestem bardzo zadowolony. Deski przypominają drewno, więc wygląda to bardzo naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dla mnie ogromne okna i jasne wnętrze to podstawa! Mam takie w mieszkanie. Na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Światło jest bardzo ważne :) Bardzo ciekawy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  43. przepiękne wnętrza, wspaniałe meble. bardzo ciekawe, ciepłe i przytulne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dużo naturalnego światła w domu to bardzo ważna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja marzę o takim domu pełnym światła. W moim projekcie są bardzo duże okna. Na razie jestem na etapie wypożyczania szalunków do budowy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Samo wnętrze prezentuje się genialnie. Taka ilość światła od razu wprowadza w dobry nastrój :) Jednak najbardziej doceniam widok! Natura to coś zdecydowanie lepszego niż szare bloki.

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam takie jasne wnętrza. Domy z dużymi oknami często można spotkać w słonecznych krajach, takich jak Hiszpania. Sam chcę kupić dom w Hiszpanii.

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny dom! Ja bardzo lubię dobrze oświetlone domy oraz spore ilości kwiatów w nich:) My niedawno kupiliśmy dom i w sporej jego części jest mnóstwo światła! Pomieszczenia są jasne i duże. Brakuje nam jeszcze tylko kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo podoba mi się wystrój mieszkania. Ja stawiam na dodatki. Dodatki łatwo zmienić, a pozwalają na dużą metamorfozę wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawe kto myje okna w salonie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękna aranżacja muszę przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  52. Jasne pomieszczenia zawsze wydają się bardziej przytulne i przyjemniejsze do zamieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładny dom. Lubię takie jasne pomieszczenia. Teraz korzystam z projektanta wnętrz i chcę, żeby moje mieszkanie było słoneczne i jasne.

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękny dom! Szukam teraz domu do kupienia przez biuro nieruchomości. Jedno z moich wymagań to dużo światła i ogromne okna.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. ciekawe wnętrza i słodki kotek ;) moim zdaniem jednak te dywany psują cały efekt, zdecydowanie tutaj nie pasują. lepsze byłyby np. jasne panele podłogowe ułożone w jodełkę albo parkiet

    OdpowiedzUsuń
  57. Jakoś nigdy nie byłam przekonana do takich skórzanych rogówek, ale muszę przyznać, że ta aranżacja wygląda bosko. Też jestem miłośniczką jasnych, dobrze oświetlonych wnętrz i zazdroszczę ludziom takich dużych okien, bo w moim nowopowstałym budynku są szparki zamiast okien haha...

    OdpowiedzUsuń
  58. Podobają mi się duże okna. Im więcej naturalnego światła tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne wnętrze! Najbardziej podoba mi się rogówka i ta cudowna skandynawska lampa :):):)

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne wnętrze! Na ściany zamiast obrazów czy zdjęć w ramkach można pomyśleć o personalizowanym kalendarzu, z własnymi zdjęciami. U mnie co roku jest bardzo ciekawą ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudowne wnętrza! Mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  62. Najładniejszy to ten kot jest :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne aranżacje, super wyglądają te wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetna przestrzeń i ten kot :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Wspaniała aranżacja, te okna tworzą super klimat!

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękna aranżacja, świetnie prezentuje się także skórzana narożna kanapa! PS: Mina kota jest bezcenna! :D

    OdpowiedzUsuń