Prosty apartament w klimacie feng shui

Prosty apartament w klimacie feng shui, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, naturalne materiały, minimalizm, rośliny, białe wnętrza,

Właścicielka tego mieszkania studiuje feng shui i podczas aranżacji pomieszczeń chciała wprowadzić wszystkie ważne dla niej elementy - drewno, metal oraz naturalne materiały. Efektem tego jest prosta, nowoczesna i harmonijna przestrzeń. 

Paleta barw w apartamencie jest bardzo ograniczona. Mamy dużo bieli, odrobinę szarości oraz brązy, a właściwie rudości, nawiązujące barwą do odcieni ciepłego drewna. Na tym neutralnym tle świetnie prezentują się liczne zielone rośliny, które doskonale wpasowały się w klimat mieszkania. 

Prosty apartament w klimacie feng shui, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, naturalne materiały, minimalizm, rośliny, białe wnętrza, salon, living room, sofa, kanapa, narożnik, stolik kawowy, stolik pień

Prosty apartament w klimacie feng shui, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, naturalne materiały, minimalizm, rośliny, białe wnętrza, salon, living room, sofa, kanapa, narożnik, stolik kawowy, stolik pień

Prosty apartament w klimacie feng shui, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, naturalne materiały, minimalizm, rośliny, białe wnętrza, salon, living room, sofa, kanapa, narożnik, stolik kawowy, stolik pień

Prosty apartament w klimacie feng shui, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, naturalne materiały, minimalizm, rośliny, białe wnętrza, salon, living room, sofa, kanapa, narożnik, stolik kawowy, stolik pień

Prosty apartament w klimacie feng shui, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, naturalne materiały, minimalizm, rośliny, białe wnętrza, salon, living room, sofa, kanapa, narożnik, stolik kawowy, stolik pień

Prosty apartament w klimacie feng shui, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, naturalne materiały, minimalizm, rośliny, białe wnętrza, salon, living room, sofa, kanapa, narożnik, stolik kawowy, stolik pień, fotel

Prosty apartament w klimacie feng shui, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, naturalne materiały, minimalizm, rośliny, białe wnętrza, salon, living room, sofa, kanapa, narożnik, stolik kawowy, stolik pień

Prosty apartament w klimacie feng shui, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, naturalne materiały, minimalizm, rośliny, białe wnętrza, salon, living room, sofa, kanapa, narożnik, stolik kawowy, stolik pień, komoda

Prosty apartament w klimacie feng shui, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, naturalne materiały, minimalizm, rośliny, białe wnętrza, salon, living room, sofa, kanapa, narożnik, stolik kawowy, stolik pień

Prosty apartament w klimacie feng shui, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, naturalne materiały, minimalizm, rośliny, białe wnętrza, salon, living room, jadalnia, kuchnia, kitchen, otwarta przestrzeń, otwarty plan, stół, krzesło

Prosty apartament w klimacie feng shui, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, naturalne materiały, minimalizm, rośliny, białe wnętrza, salon, living room, jadalnia, kuchnia, kitchen, otwarta przestrzeń, otwarty plan, stół, krzesło

Prosty apartament w klimacie feng shui, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, naturalne materiały, minimalizm, rośliny, białe wnętrza, salon, living room,

Prosty apartament w klimacie feng shui, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, naturalne materiały, minimalizm, rośliny, białe wnętrza, salon, living room, jadalnia, kuchnia, kitchen, otwarta przestrzeń, otwarty plan, stół, krzesło

Prosty apartament w klimacie feng shui, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, naturalne materiały, minimalizm, rośliny, białe wnętrza, salon, living room, jadalnia, kuchnia, kitchen, otwarta przestrzeń, otwarty plan, stół, krzesło

Prosty apartament w klimacie feng shui, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, naturalne materiały, minimalizm, rośliny, białe wnętrza, salon, living room, jadalnia, kuchnia, kitchen, otwarta przestrzeń, otwarty plan, stół, krzesło

Prosty apartament w klimacie feng shui, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, naturalne materiały, minimalizm, rośliny, białe wnętrza, salon, living room, jadalnia, kuchnia, kitchen, otwarta przestrzeń, otwarty plan, stół, krzesło
Zdjęcia: blog.westelm.com

60 komentarzy:

  1. Są pojedyncze elementy, które mi się podobają, ale generalnie mieszkanie nie jest w moim guście. A może to po prostu ogromna niechęć do rudego drewna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne. Zawsze wydawało mi się, że to do siebie pasuje i jak widać, miałam rację :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzesła są genialne <3 zarówno te barowe jak i przy stole. No i kuchnia cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie się zieleń wybija na tle takiego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, takie relaksujące mieszkanie. Nic nie przyciąga szczególnej uwagi, ale ja właśnie takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że brązowy i szary tak pasują do siebie :) Bardzo przytulne mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie dobrane kolory wnętrza, zieleń kwiatów świetnie wkomponowała się w białe ściany. My-miłośnicy tapet bardzo chcielibyśmy zobaczyć jak wnętrze prezentowałoby się z tapetą na jednej ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne wnętrze przepełnione naturalnymi dodatkami! Bardzo mi się podoba. W takim wnętrzu na pewno wspaniale się mieszka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię spójność w aranżacji wszystkich pomieszczeń w domu i nawiązania do natury. Genialne te donice na nóżkach i skórzane krzesła. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że mnie również bardzo zaskoczyło tak piękne połączenie brązu i szarości. Lubię takie stonowane kolory, w takich wnętrzach najlepiej się wypoczywa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie idealne tło pod jakieś wyraziste dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mieszkanie ma swój urok i wyjątkowy klimat oraz przyciąga swoją wyjątkowością.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się te drewniane dekoracje. Nawet te małe pieńki pod ścianą robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne wnętrze! Właśnie planuje urządzić salon z takimi drewnianymi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna aranżacja wnętrza. Bardzo lubię nawiązania do natury w mieszkaniach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny wystrój i oryginalne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie urządzony apartament. Ja co prawda wolę trochę inny styl, ale ten ma w sobie coś intrygującego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obejrzałam to piękne wnętrze i olśniło mnie! W moim salonie brakuje dywanu, a ten dodatek potrafi naprawdę ocieplić wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ktoś lubi mieć zielono w domu to taki styl się genialnie nadaje na tło. Natura w mieszkaniu w czystej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo interesująca aranżacja. Uwielbiam naturalne kolory i materiały w wystroju wnętrz

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny ten Twój blog. W jeden dzień nadrobiłam prawie wszystkie wpisy. I tak, czytałam, a nie tylko podziwiałam zdjęcia. Szkoda tylko, że tak rzadko pojawiają się nowe wpisy. Mam nadzieję, że to tylko tymczasowy przestój. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo przykuwających spojrzenie inspiracji. Na pewno jeszcze tutaj wrócę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny wpis. Fajne pomysły jak urządzić mieszkanie w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Może to tylko moje odczucia, ale gdyby nie te rośliny, to wnętrze byłoby... nijakie. Zdecydowanie rośliny nadają naszym aranżacjom wnętrz innego wymiaru :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie proste mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się takie ciepłe wnętrza, gdzie oprócz surowej bieli jest mnóstwo dodatków z drewna. Czuję się w nich spokojnie ;) Nie wiedziałam jednak, że takie mieszkania, a raczej aranżacje nazywane są w stylu feng shu. Na pewno zapamiętam. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super aranżacja. Wyjątkowa i oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mieszkanie bardzo ładnie urządzone.

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne wnętrze. Na pewno zaczerpnę inspiracji, jak już kupię mój wymarzony domek. Kupuję, ponieważ nie chcę czekać parę lat aż zostanie wybudowany, wolę kupić gotowe i urządzić po swojemu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Inspirujący wpis. Aranżacja jest bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super wystrój. Aranżacja wnętrza bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałbym sie was zapytać czy możecie mi podpowiedzieć jak najlepiej urządzić kuchnię? Czy waszym zdaniem takie rozwiązanie jak fototapety do kuchni sprawdzi się w tym pomieszczeniu i warto jest się tym zainteresować? Jak uważacie?

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawa aranżacja. Na pewno spodoba się wielu osobom.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak dla mnie bardzo ciekawie zaaranżowane mieszkanie. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  37. Chociaż nie wierzę w feng shui, to bardzo podoba mi się aranżacja tego wnętrza. Bardzo nowoczesne, przytulne i jasne. Sam urządzam teraz mieszkanie i będzie w bardzo podobnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Mieszkanie prezentuje się wspaniale. W moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podoba mi się ta aranżacja. Wszystkie jej elementy doskonale do siebie pasują i tworzą niepowtarzalny klimat. Myślę, że gdybym urządzała teraz mieszkanie, rozważyłabym przedstawione rozwiązanie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniała aranżacja. Dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawie urządzony apartament

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo podoba mi się duża ilość kwiatów. Uważam, że dom bez kwiatów jest dość pusty i sama mam wiele roślin. Ostatnio zakupiłam przez internet sadzonki lawendy i mam nadzieję, że będą pięknie zdobić moją sypialnię.

    OdpowiedzUsuń
  43. Super mieszkanie z ciekawym wystrojem wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  44. Do takiego apartamentu trzeba dopasować odpowiednie drzwi wejściowe. Najbardziej będą pasować drzwi drewniane.

    OdpowiedzUsuń
  45. Do takiego apartamentu na pewno będą pasować drzwi przesuwne. Dodatkowo, nie zajmują one dużo miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny apartament. Cieszy mnie, ze takie ciepłe oraz przytulne kolory wracają do łask. W ostatnim czasie wiele osób decyduje się na ciemne kolory oraz szarości, które mogą wygladać bardzo dobrze ale nie w takiej ilości w jakiej zwykle jest to dawane....

    Sama również w swoim mieszkaniu postawiłam na takie spokojne oraz naturalne elementy.

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne wnętrza. Bardzo mi się podobają, sa w 100% w moim stylu. Ja jestem w trakcie remontu i mam zamiar urządzić salon bardzo podobnie. Już nie mogę się doczekać wylegiwania na nowej kanapie w jasnym i pełnym pozytywnej energii pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  48. WOW! extra pomysły i interesujący blog !

    OdpowiedzUsuń
  49. Rzeczywiście dobrze urządzone wnętrze, może się podobać. Fajne stylowe doniczki podkreślają piękno aranżacji. Kwiaty zawsze dobrze się prezentują i podkreślają charakter salonu, sypialni, kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten wpis odmienił moje życie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajne i stylowe wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  52. Wnętrze fajnie urządzone i klimatyczne. Bardzo lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  53. W tym wnętrzu czuć spokój i harmonię. Bardzo się mi podoba a zwłaszcza te krzesła ( są piękne).

    OdpowiedzUsuń
  54. Napisałabym, że fajny wpis, ale tego nie zrobię, bo ten wpis to prawdziwa petarda!

    OdpowiedzUsuń
  55. Klasycznie, czyli idealnie :)

    OdpowiedzUsuń