Rustykalna kuchnia z podłogą w szachownicę

Rustykalna kuchnia z podłogą w szachownicę, wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie domu, dekoracje wnętrz, aranżacja wnętrz, inspiracje wnętrz,interior design , dom i wnętrze, aranżacja mieszkania, modne wnętrza, rustykalna kuchnia, kuchnia, szara kuchnia, projekt kuchni, kuchnia drewniana

Dziś znalazłam piękną kuchnię urządzoną w stylu rustykalnym - ale nie tym ciężkim, trochę retro. To kuchnia lekka, przyjemna i taka... domową.

Proste, szare szafki z pięknymi uchwytami z otwartą półką na talerze. Do tego podłoga w szachownicę. No i główna ozdoba tego miejsca, czyli wyspa - piękna, drewniana z doniczkami pełnymi pachnących ziół i koszykiem soczystych jabłek.

Wiele często używanych przyborów stoi na wierzchu, ale nie ma tu poczucia chaosu.

wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie mieszkania, dom, home decor, dekoracje, aranżacje, house, styl rustykalny, rustic style, kuchnia, kitchen, szare szafki, gray, black and white

wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie mieszkania, dom, home decor, dekoracje, aranżacje, house, styl rustykalny, rustic style, kuchnia, kitchen, szare szafki, gray, black and white

wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie mieszkania, dom, home decor, dekoracje, aranżacje, house, styl rustykalny, rustic style, kuchnia, kitchen, szare szafki, gray, black and white

wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie mieszkania, dom, home decor, dekoracje, aranżacje, house, styl rustykalny, rustic style, kuchnia, kitchen, szare szafki, gray, black and white

wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie mieszkania, dom, home decor, dekoracje, aranżacje, house, styl rustykalny, rustic style, kuchnia, kitchen, szare szafki, gray, black and white

wystrój wnętrz, wnętrza, urządzanie mieszkania, dom, home decor, dekoracje, aranżacje, house, styl rustykalny, rustic style, kuchnia, kitchen, szare szafki, gray, black and white

Źródło zdjęć: www.jurnaldedesigninterior.com

15 komentarzy:

  1. Podzielam Twoją opinię: Kuchnai na 5. Gdyby była biała to już w ogóle cud malina :-) Wspaniała wyspa. O takiej zawsze marzyłam, ale niestety miejsca brak...

    OdpowiedzUsuń
  2. A co sądzicie o tym aby do takiego wnętrza dodać jakiś elegancki i niepowtarzalny obraz? Kilka takich widziałem niedawno w Piękna Gallery i właśnie zastanawiam się nad kupnem jednego z nich. Waszym zdaniem to dobre rozwiązanie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Podłoga bardzo mi się podoba. Szachownica zawsze będzie w modzie, a kolor czarny z białym to kolory zawsze na topie. Co do mebli to do kuchni lepsze byłyby meble nowoczesne, które mogłyby się prezentować bardziej okazale ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to na prawdę ciekawie, jednak ja zastanawiam się jeszcze nad takim rozwiązaniem jak dostepne tutaj https://www.fototapety24.net/ fototapety. Widziałem ,że są takie specjalne do kuchni i chciałem się was zapytać co wy o takim rozwiązaniu sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem świetnie sprawdzą się tutaj jakieś ciekawe i niepowtarzalne Naklejki do kuchni. Dzięki nim można na prawdę ciekawie zaaranżować to pomieszczenie i uważam, że warto się tym rozwiązaniem zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak myślicie, czy w takiej kuchni warto zastosować Fototapety ? Bardzo podoba mi się taka dekoracja ścian, tym bardziej że udało mi się znaleźć świetną ofertę w sklepie internetowym, gdzie ceny są naprawdę atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że kuchnia wygląda naprawdę ciekawie. Nie sądziłem, że rustykalny wystrój tak bardzo trafi w moje gusta. Szczególnie spodobały mi się te meble, wykończone drewnianymi blatami. Wszystko tam do siebie idealnie pasuje!

    OdpowiedzUsuń